неділю, 1 серпня 2010 р.

Вихідні у Делі



От так швиденько пролетів перший місяць стажування, і я почала переживати, що я не встигну відвідати усі намічені місця і потратити намічені гроші на шмотки ))).
Так от… знову про вихідні.
В вечері в п’ятницю я пішла на підробіток в один ресторан (не офіціанткою, не посудомийкою). Робота моя полягала в тому, щоб смачно безкоштовно поїсти (можна було замовляти все що хоч і напитки також), пофоткатись у футболках з логотипом кафе, отримати 1000 рупій і відправитись на таксі до дому, також за рахунок кафе. Я на такій роботі все життя б працювала!!! Справа в тому, що для індійських кафе вважається дуже престижно, що у них їдять білі люди, особливо дівчата (тому що жінок в Індії взагалі мало, це видно неозброєним оком). Тому вони запрошують стажерів в гості. Маю надію, що це був перший і не останній раз J .
Субота була супер-пупер «весела» цілий день лив дощ, причому такий, що на вулиці було води по коліно, тому у нас весь дім для стажерів дружно храпів в унісон увесь день.
Знову мене вразили індуси. Пішла я в магазин, купила вафлі, стою на касі, а працівник-індус мені ще одні приносить. Я спочатку відмовилась, тип: «дякую, я вже маю одні» думала, що він мені їх впихнути хоче. А то, виявляється, на ті вафлі акція – дві пачки по ціні однієї. Міг би просто промовчати, і все… Я, як нормальна чувіха, прийшла до дому і всім розказала про акцію. Все, більше акційних вафлів і тому магазині нема, «скорость стука – больше звука»))))









В неділю була в Акшардамі (Akshardham). То ще один храм на території Делі. Він дуже «молодий» офіційно був відкритий в 2005 році. Щоб зайти на територію, нічого платити не тре, але ви би знали який там сек*юріті контроль. Та мене так в аеропортах не перевіряли! Сумки більші, ніж гаманець, фотокамери, камери, телефони – все потрібно здати в камеру схову. Потім, тебе обшукують з металошукачами, індійок навіть просять попустити вузлики на сарі. Але там тааак гарно, передати то словами не можливо. Ми ще й вибрались в такий час, що побачили той храм і при світлі, і в темноті з підствіткою. А ще там є купа всяких інтерактивних музеїв і шоу. Так от, ми пішли на водяне шоу (фонтани під музику танцюють). Спочатку шоу почалось з чогось на зразок молитви, а потім таке шоу почалось…хлинув дощ!!! Але дощ був не довгий, а шоу дуже красивим.
Ось так от… вихідні пройшли на славу J

4 коментарі:

  1. супер!!! робота шикарна, дивись не проміняй стажування на неї :)
    цьом

    ВідповістиВидалити
  2. i haven't understood the second paragraph .... "at the dinner....snoring all day" ... it seems very interesting but translation problem :(

    ВідповістиВидалити
  3. Klasno tu pidzarobula... Ja tobi skuny svoje resume - zanese6 v toj restoran - mo6e i mene zaklu4ytj :-)

    Nadali z neterpinnjam 4ekajy tvojix fotok - harnezno!!!

    ВідповістиВидалити
  4. кажи би вони там зрейзили той ресторан на ТНку!!!

    ВідповістиВидалити