четвер, 1 липня 2010 р.

Перший, на цей раз, робочий день


В попередньому пості я забула сказати, що світ тісний ))). В Борисполі я зустріла Ростю (Чеха з національного комітету, а в Жарджі ( в мене там була пересадка) двох дівчаток з Сімферополя, які також летіли на AIESEC стажування.

Тепер, власне, про перший робочий день: З самого ранку я страшенно взлилась, тому що олівець для очей при такій температурі тупо розплавився! Ви би виділи, як я себе намалювала… Едвард Руки-ножиці ховається! Айсекери мене не відвели на роботу, але Слава Богу дали номер німака який там працює. Прикиньте, як мені було шукати того німака в Делі! Але мені на допомогу приїхав Ашмет на машині і доставив куди тре.
Працюю я в Master Тalant Source. Головне завдання компанії- це працевлаштування випускників університетів. Для цього у них розроблена програма персонального розвитку, яка скаладається з купи тренінгів як фізичних, так і он-лайн(чим і буду займатись)) і з он-лайн платформи, де роботодавці розміщують тести на профпригодність для студентів. На компанії разом зі мною працює ще 6 стажерів. Це ,власне, і є весь штат компанії + дівчинка керівник нашої групи, індус і бос, якого звати містер Айяй. Взагалі-то компанія здоровезна, просто різні відділи рахуються різними компаніями.
До роботи нам потрібно добиратися близько години. У моїх співробітників все « по-понятіям», половина довго і нудно добирається з багатьма пересадками на авторікшах, метро і автобусі, а половину підкидає хороший дядя на машині. І так чергуються. Звичайно, навіть підкидання доброго дяді не дуже допомагає, тому що до місця зустрічі також потрібно добратись. Тому ми усердно клянчим міні-автобус, який би нас відвозив і привозив з роботи. А ще нас на роботі годують! Завдяки роботі я спробувала справжню індійську кухню. Воно таке перчене, що очі до сих пір не годні встати на місце. Нажаль ,м’яса в їжі немає L.
Також я соня поміняла місце проживання і тепер живу в дівчачому домі для стажерів. Мені тут більше подобається. Зі зміною місця проживання мене знову виручив Ашміт на машині. Тому звання «Герой дня» присвячується Ашміту J
Ніби все на сьогодні, йду спати, бо завтра черга нашої групи на супер-пупер довге добирання до роботи.
Бай, всім прохолодної ночі ;)

2 коментарі:

  1. Чудо ти мале Едвард Руки-ножиці :-)

    Коли будуть фотки?

    Тримайся там без м"яса!!! Я вже збираю тобі передачку маленьку :-)

    ВідповістиВидалити
  2. hahaha hero of the day ......... no problem at all ......it's my duty to help u as much as i can :)

    ВідповістиВидалити