неділю, 4 липня 2010 р.

Зміни

На мене Індія має якийсь не зрозумілий вплив, ще не знаю добрий чи поганий: тут, я зовсім не хочу солодкого, навіть морозива, хоча на вулиці дууууже жарко, почала дивитися футбол і тд.
В п’ятницю я вперше побачила і познайомилась зі своїм босом. Прикольний дядечка, дуже відкритий, весь час усміхається і на пару ще з одним дядею, постійно з нас стібеться. А в кінці робочого дня, бос покликав нас на футбол. Трохи було страшно вболівати за Бразилію, коли навколо повно індусів, які вболівають за Нідерланди )), але ж я тепер фанат футболу, а фанатам море по коліно)))!

А в суботу ми вирішили себе культурно просвітити і поїхали в Кутуб Мінар (Qutub Minar). Це самий високий мінарет в Індії. Ходять легенди, що спочатку ця штука була побудована як башня перемоги, яка потім стала мінаретом і частиною мечеті. Там дуже гарно, зелена травичка, що не так просто повидіти тут, і купа бурундуків, але всі їх чомусь називають білками. Напевно, вони просто не бачили справжніх білок!!! З моїм щастям, в той день було найжаркіше за весь мій час перебування тут (+47), тому ми ходити мілкими перебіжками від тіні до тіні. Ціна квитка для туристів в сто-пятсот раз вища, ніж для індусів ( 10 Rs vs 250 Rs). АЛЕ!!! Якщо показати бізнес візу, то ціна стає така сама, як і для індусів.
Вечерком в суботу ми знову пішли на футбол. Ви би бачили, що німка на радостях витворяла. Я думала, що німці себе так не ведуть))).
Ну, а в неділю, Ашиш, Ашмет, Аліша і Вік влаштували мені развлєкаловку і відвезли мене до Indian Gate, то такі ворота індійські, візитна карточка Делі. Знову проявилась моя везучість і ті ворота виявились на реконструкції, але зате ми мали смачнючий обід. Їжа до сих пір для мене перчена, але смачна, а саме головне там була курка. Коротш ми гарно провели час і я страшенно рада була їх бачити.
А ще я каталась на їхньому метро. Знаєте, браття українці, а метро у них набагато краще. Потяги не тарахкотять, їдуть тихо, з кондиціонером і тебе не дьоргає при зупинці і рушанні. Ціна залежить від відстані подорожі.

Ну і на останок скажу, що стажування все-таки сильно розвиває. Я в своєму резюме можу написати дописати таку компетенцію як гнучкість і транспортабельність. Як ми тільки не їздили тут. Але вчора поставили рекорд, коли в маленьку отто-рікшу запхалось 6 людей. Отто рікша на фото 
На сьогодні це все, не перемикайтесь ;)

4 коментарі:

  1. куль, мені вже Ашміт хвалився, як вони тебе гостили там. чекаю на твої пости, як дощу під час посухи
    enjoy! і цілую

    ВідповістиВидалити
  2. wooow .... i guess you are enjoying yourself in delhi...you are doing things which i have never done before in delhi...like .... 6 people in an auto rikshaw...visiting qutab minar .... and yes it was my first time near the president's house..
    well good luck for the rest of your stay ))

    ВідповістиВидалити
  3. Ще мож дописати до резюме: збивання цін на відвідування пам"яток культури для туристів і вміння відмовитися від м"яса ;-)

    Ну і витривалість звичайно!!!! +47 - Сух, ти маладец, я б вже певно випарувалася!!!

    А ще ти тепер можеш давати поради як дієтолог - як відмовитися від солодкого і смачненького, а також стати футбольним коментатором, фанатко ти моя ;-)

    Ось так ;-) Тримайся і будь чемна звичайно :-)

    ВідповістиВидалити
  4. 2 Marta: Kisses. Waiting U here :)
    2 Ashmit: You need to try all these things. It's funny, especially 6 ppl in one rickshaw.
    2 Olga: до збивання цін я ще не доросла. От у нас дівчинка китаянка, то вона гуру. Я без неї за фруктами не хожу )))

    ВідповістиВидалити