вівторок, 6 липня 2010 р.

Як не день, то «свято»

Сьогодні помітила, що кожного дня мені трошечки не везе, або щось стається.
З самого початку були непорозуміння з квартирою, потім я не могла добратись з роботи до дому, бо рікша трошки переплутав і завіз мене не туди куди тре, невиносна жара під час прогулянки в суботу ( в неділю було вже виносимо), закрита на реставрацію арка, дощ по дорозі на роботу і таке інше.

На все я жалілась тут, окрім дощу. Зранку нічо не прєдвєщало біди, світило сонце. Ми пішли на пошуки рікші, пошук займає хвилин 15. Так от.. як тільки ми сіли в рікшу, як хтось на горі відкрутив кран! Дощ стіною, а ми їдем на роботу з двома пересадками. Коротш випрало мене нормально… знала б що так станеться, посипалась б порошком)))
А сьогодні ми прийшли з роботи і застали дома злу китаянку. Знач історія така: Ще до мого приїзду, в дівчат почали пропадати речі, спочатку вони думали, що то параноя і вони десь є, просто потрібно пошукати. Але сьогодні китаянка почала збиратись в подорож, перерила весь свій чемодан і таки не знайшла речей, що пропали. В неї давно були підозри на одну дівчинку і поки її не було, китаянка набралась наглості і відкрила її тумбочку під ліжком, де і знайшла частину своїх речей. Дівчата також таке зробили, хоча це було страшно не приємно, і понаходили свої речі. В мене таке враження, що дівчинка, яка ті речі взяла, хворенька, тому що дивні речі були вкрадені (наприклад, верх від купальника, стрінги, помада, плаття…).
Але не завжди мені не везе. Вчора компанія виділила нам таксо яке буде відвозити і привозити на роботу, а це як ні як на 2 години більше спати, тому що нема пересадок . Так що всі стажери довольні як слони! Кста, на днях виділа на вулиці слона, вони їх використовують як транспорт.
От так от мені тут живеться.
Чмоки всім в щоки, до зустрічі тут

4 коментарі:

  1. да, ну й пригоди
    тримайся там, тільки порошком не посипайся ніколи!!! :))

    ВідповістиВидалити
  2. ну... в мене ніц не пропало, ми все порішали, дівчинку-клептоманку виселили :)

    ВідповістиВидалити
  3. Короче я вже готую тобі передачку з України - ласти, водолазний костюм, дощовик, гель для душу ( я зрозуміла натяк з порошком :-))))) хі-хі), бейсбольну битку - для клептоманів і різного виду self-defense, і моркву - для слона. Приручиш його!!! :-)

    ВідповістиВидалити
  4. шота я так і підозрював...а звідки клептоманка?

    ВідповістиВидалити