неділю, 11 липня 2010 р.

Пост на вимогу



Я вже 10 днів тут і мене на кінець догнав культурний шок, їй Богу доходить як до жирафи. Але мій культурний шок зовсім не пов'язаний з індусами, я то все очікувала. Він пов’язаний зі стажерами яких я тут зустріла. Виявляється, в Японії хлопці скубають, обрізають і бриють брови, щоб вони були гарної форми, а в Китаї коли зустрічають людину на вулиці, то замість нашого «як справи» питають «Чи ти їла?». Це питання не потребує відповіді, просто питають і все J.

Життя моє протягом тижня не дуже різноманітне: дорога, робота, дорога, вечірні плітки з дівчатами. Ну, а на вихідних ми гуляємо, тусимо, перем наші шмотки і тд.
Спочатку пару слів про роботу: в індусів все чисто як в анекдоті: з босом нас працює 8, а без боса ніхто. Як що чесно, то мене такий підхід дратує, індуси з мене стібуться, що я веду себе не як українка, а як якась німка )))
На цих вихідних я їздила в Red Fort, то фортеця розташована в строму Делі. Нажаль фотографії я показати не можу, бо я, дунька, взяла фотік, але забула карточку пам’яті в леп-топі. Фотки десь є на чужих камерах, але коли я їх отримаю, тайна покритая мраком. А ще, на вихідних, Ашмет відвіз нас подивитися на два храми: Iscon Temple (храм хінду) і Lotus Temple ( храм для багатьох релігій). Там дууже гарно, але мене здивували величееезні території навколо храмів, там люди просто ходять, можна сказати, гуляють. З погодою нам, як завжди, «повезло». Жара НЕВИНОСИМА, таке враження, ніби в сауні гуляєш, але я вже потрохи починаю привикати. Так дивно чути і говорити: « ааа, соня не жарко, градусів так 38-40)))»
Також я тут жеру манго, причому їм їх як мавпа. Зараз сезон манго і вони дуже солодкі і стиглі, тому їх не ріжуть на шматочки, а надгризають дірку і починають висмоктувати, так смішно виглядає))).
Ну і на останок розкажу про наболілу тему для Західної України, про розлиття річки. Кожного дня на роботу ми їздимо через міст, і нас дивувало навіщо такий великий міст, коли річка пересохла наніц! Так от, через два дні, ми проїзджаєм по тому мосту, під ним величезний потік брудної ( страшенно брудної) води, а навколо гори піни, таке враження, що хтось туди налив шампуні. Шкода, що ми не можем зробити фотки цієї річки. Водії тут правил не дотримуються, але на мостах все рівно не зупиняються, тому фоток нема L.
П.С. на фотці я і колумбійка. Дуже мила і хороша дівчинка J
От таке от моє житіє тут. Чмоки і до наступного посту.

3 коментарі:

  1. oo bachy ty tam rozvlekaeshsya :)
    na IC pruidesh??? dyzhe hochy tebe pobchyty

    mkhl

    ВідповістиВидалити
  2. ууу,жара то стращна сила, а 38-40 градусів то взагалі!!!! сильна ти !!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ого!!! То ти Суху там виявляється всіх до роботи заставляєш, та? Це на тебе щось не схоже...
    Це певно жара так вплинула :-)

    Дуже гарні фотки :-) Колумбійка чомусь здалась мені дуже знайомою... :-) Передавай їй вітання ;-)

    ВідповістиВидалити